Predávajúci je povinný dodať tovar v lehote (od 2 do 30 pracovných dní, pokiaľ je tovar skladom) a na miesto dohodnuté s kupujúcim pri potvrdení objednávky.
Predávajúci zabezpečuje dodanie tovaru prostredníctvom:
- Slovenská pošta (na dobierku ) + 5,00 €
Záväznou dobou na dodanie tovaru je doba dohodnutá medzi predávajúcim a kupujúcim pri potvrdení objednávky predávajúcim. Tovar je doručený od expedície z nášho skladu prostredníctvom Slovenskej pošty najneskôr do 14 dní. V prípade, že predávajúci nevie vybaviť objednávku jednorázovo, informuje o možnostiach dodania neúplnej dodávky kupujúceho.
Kupujúci je povinný objednaný tovar prevziať na dohodnutom mieste (adrese) a v dohodnutom čase.
Odoslanie zásielky potvrdzujeme e-mailovým alebo sms-kovým oznámením o aktualizácii – odoslaní zásielky.
Na prebratie zásielky má zákazník 18 dní, potom ju pošta posiela späť. Stáva sa, že lístok o prijatí zásielky na poštu nie je zákazníkovi vždy dodaný. V tom prípade si vie zásielku vyzdvihnúť aj bez neho (stačí na pošte udať adresu zákazníka, poprípade zašle našej firme na vyžiadanie číslo podacieho lístka).
Bezdôvodné a neopodstatnené neprebranie balíka zaslaného zákazníkovi na dobierku v 18-dňovej úložnej lehote sa chápe ako hrubé porušenie obchodných podmienok, pretože zákazník je vždy informovaný elektronickou formou o vyexpedovaní balíka.
V prípade neprebranie dobierkovej zásielky zákazníkom si naša firma Margret Academy, s.r.o. vyhradzuje právo požadovať od zákazníka zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10,00€. Zákazníkovi bude odoslaná elektronickou formou faktúra (splatnosť 7 dní). Pokutu je možné zaplatiť na účet predajcu (udaný v elektronickej faktúre) alebo poštovou poukážkou.
Ak sa zákazník rozhodne o opätovné zaslanie balíka, je povinný vopred uhradiť platbu za tovar na účet predajcu.
Ak zákazník nezaplatí objednávku či poplatok za porušenie obchodných podmienok v uvedenej lehote, bude predajca nútený vymáhať pohľadávku súdnou cestou. Zákazník nesie plnú zodpovednosť za takto vzniknutú situáciu a v plnej výške hradí všetky náklady spojené s vymáhaním pohľadávky: súdny poplatok, trovy právneho a exekučného konania.
Pri prevzatí tovaru, ktorý bol odoslaný predávajúcim je kupujúci povinný pri preberaní tovaru skontrolovať neporušenosť a kompletnosť zásielky. Pri zistení nedostatkov musí kupujúci do 24 hodín informovať predávajúceho (písomne, telefonicky, e-mailom). Akékoľvek neskoršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie tovaru nebudú predávajúcim akceptované.
Tovar bohužiaľ zasielame len v rámci SR, ďakujeme za pochopenie.